קוראים אמנות: ספרי אמנות במחירים מיוחדים בבית לאמנות ישראלית

בית לאמנות ישראלית גאה להציע לקהל התלמידים.ות והעוקבים.ות ספרי אמנות במחירים מוזלים שיאפשרו להעמיק, להבין ולהכיר את שדה האמנות בישראל. קריאה מהנה!
78990022_10157654409828904_2665301303390896128_o
בית לאמנות ישראלית

בית לאמנות ישראלית

נובמבר 2020 I ספריית הבית

בית לאמנות ישראלית גאה להציג: ספרי אמנות במחירים מיוחדים עבור העוקבים והעוקבות של בית לאמנות ישראלית. נשאף לחדש את הספרים המוצעים במחירים מיוחדים לאורך השנה. הנה שלושה ספרים שיעמיקו את ההבנה, ההשקפה וההכרות עם שדה האמנות הישראלית. קריאה מהנה!

"אוצרות עכשווית בישראל 1965 – 2010" I אסנת צוקרמן רכטר

אוצרות עכשווית בישראל הוא פרסום ראשון שעוסק בצורה שיטתית ומקיפה בהתפתחות האוצרות בישראל בשנים המכוננות שלה. הספר עוקב אחר מעמדו המשתנה של אוצר האמנות העכשווי בישראל ואחר הנראות הגדלה והולכת של תפקידו לאורך חמישה עשורים, כל זאת בזיקה לתהליך דומה שהתרחש במקביל בשדה האמנות הבין-לאומי. במהלך בהיר וקולח מציגה אסנת צוקרמן רכטר את האוצרות העכשווית כמקצוע ששינה את שיח האמנות העכשווי והתבסס כדיסציפלינה חדשה.

בתאריך 9.12.20 יתקיים הכנס "סוכנוּת תיווּך" באופן מקוון לכבוד הספר ובו יתקיימו פנאלים על התפתחות מקצוע האוצרות בישראל ועל תפקידי התיווך בדסיפלינות שונות. בהשתתפות להב הלוי, ד"ר מרב ירושלמי, ד"ר אורי לוין, ד"ר שאול סתר, עידן צבעוני, ד"ר אסנת צוקרמן רכטר. עוד ייקחו חלק בכנס האוצרים יונה פישר, גליה בר אור ושרה בריטברג סמל. ד"ר אלעד ירון מאיגוד האוצרות והאוצרים (בהקמה) יציג נתונים חדשים על מקצוע האוצרות בישראל.

לקראת הכנס הספר מוצע בשבועות הקרובים במחיר מיוחד >>

100 שנות אמנות ישראלית I יגאל צלמונה

המשתתפים בקורס הדגל של הבית – תולדות האמנות הישראלית מכירים היטב את המלצתה של המרצה טלי תמיר  על ספרו על יגאל צלמונה "100 שנות אמנות ישראלית". עם פתיחת החלק הראשון של הקורס בסמסטר הנוכחי, מוזיאון ישראל ניאות למכור לתלמידי הקורס ולעוקבי הבית את ספרו של צלמונה בהנחה משמעותית: במקום 249 שקלים, הספר זמין לרכישה ב- 175 שקלים בהזנת הקופון 100YART (עד לתאריך 31 בדצמבר 2020 ול-100 הרוכשים הראשונים). 

זהו ספר עיון מקיף ומעמיק ובמרכזו התרבות החזותית הישראלית שנפתח באמנות הציונית הארצישראלית בראשית המאה ה־20 ונחתם באמנות בת־ימינו. הספר נסמך על ניסיונו העשיר של הכותב והקריאה בו מרתקת לכל שוחר אמנות ולמתעניינים בתולדות התרבות הישראלית בכלל. את הכתיבה מלווים תצלומים מרהיבים של היצירות הנדונות.

להשיב מבט לשמש: אמנות וידיאו מישראל 1970 – 2012

הספר "להשיב מבט לשמש" יצא לאור בחסות מוזיאון לאמנות וגלריה לאמנות במכללת סקידמור וארטיס והוא מוגש בשתי שפות: עברית ואנגלית. עם פתיחת הקורס "סוגיות בהתפתחות הווידאו ארט בישראל" בסמסטר הנוכחי, הספר מוצע במחיר מיוחד עבור קהל בית לאמנות ישראלית ומשתתפי הקורס.  הספר עוקב אחר התפתחות הווידאו העכשווי בישראל, כשהוא מתמקד ב- 35 עבודות וידיאו של 38 אמנים שמציעים נקודת מבט ביקורתית כלפי הנוף התרבותי והפוליטי בישראל ובעולם.
הספר זמין לרכישה באתר אמאזון ב-35$ בשבועות הקרובים ניתן לרכוש אותו במחיר מוזל – 70 שקלים, דרך אתר בית לאמנות ישראלית >>

נפתחה ההרשמה לקורסי אמנות סמסטר ב' תשפ"א

כוחו של הדפס, הגלות באמנות העכשווית, הומור באמנות הישראלית, תולדות האמנות חלק ב'

לקריאת כתבות נוספות במגזין של הבית >

Facebook