מענקי בית לאמנות ישראלית לשנת 2021: מחקר אוצרותי וכתב יד מצטיין

המענקים, בגובה 90 אלף שקלים, מעמיקים את מחויבותו של בית לאמנות ישראלית לאוצרות ולאמנות בישראל וזאת בהמשך לפעילותו השוטפת לקידום הלימוד, המחקר וההצגה של אמנות ואוצרות ישראלית. מועד הגשת המועמדויות: עד 15.4.21
יד מצטיין_ורוד2
בית לאמנות ישראלית

בית לאמנות ישראלית

בית לאמנות ישראלית I פברואר 2021

עידית עמיחי וצוות בית לאמנות ישראלית גאים לבשר על שני מענקים, בגובה 90 אלף שקלים, שיוענקו בשנת 2021. בכך, אנחנו מעמיקים את מחויבותנו לאוצרות ולאמנות בישראל וזאת בהמשך לפעילותו השוטפת לקידום הלימוד, המחקר והפרסום של אמנות ישראלית. בשנה שעברה נבחרה לקבלת מענק המחקר האוצרותי האוצרת הדס קידר לשם מחקר מקיף על גוף יצירתה של האמנית דורית רות יעקובי. התערוכה תוצג השנה במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית. זו השנה הראשונה שבית לאמנות ישראלית מעניק מענק נוסף עבור כתב יד מצטיין בתחומי מחקר אמנות ואוצרות. 

 

מענק בית לאמנות ישראלית למחקר אוצרותי לשנת 2021

“בית לאמנות ישראלית”, המכללה האקדמית ת”א יפו, פונה לאוצרים.ות מקצועיים להגיש בקשות למענק לעידוד מחקר לקראת תערוכה. המענק, שיינתן זו השנה השנייה ברציפות, נועד לאפשר לאוצרים ואוצרות להקדיש זמן למחקר על מנת לפתח תזה אוצרותית מעמיקה, רעננה ומקורית בתחום האמנות.

מטרת המענק לסייע לאוצרים/ות לפתח את מחקרם, להביאו לכדי מימוש כתערוכה (בחלל מוזאלי או מקצועי אחר) ולפרסמו כמאמר בקטלוג. המחקר יכול לעסוק באמן.ית יחיד.ה, בקבוצת אמנים.ות, בתופעה או בנושא ולהתממש כרטרוספקטיבה, כתערוכת יחיד, כתערוכה זוגית, קבוצתית או כתערוכת נושא ובלבד שתוצג בו תזה חדשה ומקיפה.

גובה המענק: 40,000 שקלים, יינתן ישירות לאוצר/ת ויחולק ל- 2 פעימות לאורך 8 חודשי מחקר, בהתאם להתקדמות המחקר.

>> הגשת מועמדות עד תאריך 5.4.21
הקליקו לפרטים והגשת מועמדות 

"בשנה שעברה נבחרה לקבלת מענק המחקר האוצרותי האוצרת הדס קידר לשם מחקר מקיף על גוף יצירתה של האמנית דורית רות יעקובי. התערוכה תוצג השנה במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית"

מענק בית לאמנות ישראלית לכתב יד מצטיין לשנת 2021

בית לאמנות ישראלית” והמכללה האקדמית ת”א יפו מכריזים על מענק חדש עבור הוצאה לאור של כתב יד כספר בתחומי המחקר של אמנות ואוצרות בישראל. חוקרות וחוקרים ותיקים וצעירים מוזמנים להגיש למועמדותם לקבלת המענק לכתבי יד מבוססי מחקר.

יתקבלו אך ורק כתבי יד שנכתבו במקורם בעברית, עדיין לא ראו אור (בעברית או בשפה אחרת) ושהוסכם לפרסמם בהוצאת ספרים בישראל. עדיפות תינתן לכתבי יד שעוסקים בנושאים שנלמדים בבית לאמנות ישראלית.

כתב היד הנבחר יזכה במענק בסך 50 אלף שקלים. הוועדה רשאית לפצל את המענק לשני זוכים.

>> הגשת מועמדות עד תאריך 15.5.21
הקליקו לפרטים והגשת מועמדות

סמסטר ג' בבית לאמנות ישראלית

קורסים מגוונים ומעמיקים בתחומי האמנות הישראלית

לקריאת כתבות נוספות במגזין של הבית >

Facebook