קריאה / קריעה: יום עיון לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ה | תיעוד האירוע

7 דוברים מציעים קריאה ביצירות אמנות ישראלית ופלסטינית לנוכח המציאות העכשווית של מלחמה, הרס וחורבן משני צדי המתרס. האם האירועים שינו את הקריאה ההיסטורית והעכשווית באמנות ישראלית? מבט על המרחב הישראלי-פלסטיני, בין בארי לעזה, בין מטולה לביירות.
מפה (בגדה יהודה), 1992
תמונה של בית לאמנות ישראלית

בית לאמנות ישראלית

נובמבר 2024. דימוי בהזמנה: מיכאל סגן כהן, מפה (בגדה יהודה), 1992

יום עיון
קריאה / קריעה

7 דוברים מציעים קריאה ביצירות אמנות ישראלית ופלסטינית לנוכח המציאות העכשווית של מלחמה, הרס וחורבן משני צדי המתרס. האם האירועים שינו את הקריאה ההיסטורית והעכשווית באמנות ישראלית? מבט על המרחב הישראלי-פלסטיני, בין בארי לעזה, בין מטולה לביירות.

תכנית האירוע

ברכות: עידית עמיחי, מנהלת בית לאמנות ישראלית I פרופ' גליה צבר, נשיאת המכללה האקדמית תל אביב-יפו
דברי פתיחה והנחייה: ד"ר טלי תמיר – על התערוכה של דב הלר, "הקו הירוק", 1973 ועל המיצב של גל וינשטיין, "שמש בגבעון דום" בביתן הישראלי בוונציה, 2017
פרופ' אלחנן ריינר: הגליל, מירון ו"ההר הקדוש" – המרחב המקודש וחילונו באמנות הישראלית בראשיתה
פרופ' משה צוקרמן: על העבודה של משה גרשוני "הבעיה של הציור היא הבעיה הפלסטינית"
אוהד מטלון: פרזנטציה של צילומי חורבן ופנורמות של הרס, עבודות חדשות 2023 – 2024
פרופ' עדית זרטל: על הסדרה "טביעת אצבע" של פריד אבו שקרה, 2006
עו"ד דינה זילבר: על העבודה "מפה" של מיכאל סגן כהן, 1992
פרופ' ציבי גבע: שובו החוזר של המודחק: מבט לאחור על עבודותיו מראשית שנות ה- 80

תכנית הלימודים תשפ"ה: הקליקו לפרטים ולהרשמה

*לכיבוי הכתוביות האוטומטיות לחצו על CC בתחתית הווידאו

Facebook

תפריט נגישות