מפגש עם האספן בנו כלב וביקור בגלריות זומר ורוזנפלד

סיור אמנות

כרטיס
15.03.2024
10:00 - 12:00
120 ש"ח

רכישה

פרטי אירוע

מפגש עם האספן בנו כלב וביקור בגלריות זומר ורוזנפלד

** בשל הביקוש יהיו שתי קבוצות שיעשו את הסיור בסדר הפוך**

  • גלריה זומר: תערוכת יחיד לערן נוה, "זרים חיים", ושיחה עם עירית זומר. ערן נוה טווה יחדיו עבודות חדשות בפיסול, ציור ורישום המתאספות לכדי אינסטליישן אחד. במבטו על רגעים קטנים בחיי היומיום, נוה מבקש לתפוס את הרגע, להפוך את הזמן לאובייקט ולחלץ מתוכו תמונה מחודשת על מציאות ישנה.
  • גלריה רוזנפלד: תערוכת יחיד לרועי רוזן: "איך להסתיר את כאביך מעצמך", אוצרת: מיה פרנקל טנא. כותרת התערוכה איך להסתיר את כאביך מעצמך היא אחת מתוך 24 כותרות אלטרנטיביות למהדורה הסטנדרטית של פרויד – מאת רועי רוזן. כחלק מהפרקטיקה שלו משתמש רוזן בפורמטים שגורים ובמוסכמות מדיומליות; בסדרה זו הוא מתמקד בכריכות ספרים והופך אותן לנושא. הכריכה כפורמט אסתטי מגלמת את הפוטנציאל וההבטחה שהיא טומנת בחובה. רוזן רותם את האמביוולנטיות של הפסיכולוגיה העכשווית ביחס למורשתו של פרויד, על מנת לנכס ולפרק את הכותרות כך שישקפו את חייו שלו ואת הנושאים המעסיקים אותו בעשייתו האמנותית.
  • ביקור באוסף של בנו כלב ומפגש עם האספן אודות מלאכת האיסוף, אפיון האוסף, ועוד.

**
הסיור בהמשך לקורס "מחיר האמנות" המתקיים בסמסטר ב' תשפ"ד בבית לאמנות ישראלית ועוסק ביחסי הכלכלה בשוק האמנות הישראלי. במסגרת הקורס אנו עורכים היכרות עם שוק האמנות המקומי והבינלאומי ומתוודעים לשחקנים והשחקניות המרכזיים המשפיעים עליו: בתי המכירות, הגלריות, הירידים המקומיים והבינלאומיים, האספנים/ות ועוד.

דימוי: Roee Rosen, Hot and Cold Disaster (Monkey), 2024, oil on canvas, 160×110 cm באדיבות האמן וגלריה רוזנפלד, תל אבב