דלות החומר כאיכות באמנות הישראלית: קיצור תולדות התערוכות

line
הרצאה VOD
90 דקות
עלות: 80 שקלים
הילה כהן שניידרמן

הילה כהן שניידרמן בהרצאה על התערוכה “כי קרוב אליך הדבר מאוד: דלות החומר כאיכות באמנות הישראלית”, מוזיאון תל אביב לאמנות, 1986. בהשתתפות שרה בריטברג סמל, אוצרת התערוכה.

ההרצאה במסגרת הקורס “קיצור תולדות התערוכות” שעוסק בתערוכות אמנות קבוצתיות בישראל שנתנו ביטוי לרוחות של שינוי והציגו הלך מחשבה ביקורתי. התערוכות שנכללות בקורס הן פרי אינטואיציה חדה של אוצרים.ות ותולדה של מחקר אוצרותי רחב היקף. האוצרים.ות שיזמו ואצרו אותן, ליוו פעולות של אמנים וקבוצות אמנות והשכילו לסמן בזמן אמת מגמות וזרמים או לחשוף ולהגדיר מחדש תופעות אמנותיות בזיקתן לתחומי מחשבה אחרים.

חלק מהתערוכות נחשבו לנקודות ציון משמעותיות כבר בעת שהוצגו, אחרות הפכו לכאלה בחלוף השנים. הקורס “קיצור תולדות התערוכות בישראל” מזמן את אוצרי.ות התערוכות ו/או חוקרי.ות אמנות להביט עליהן יחד מחדש ולסלול את שביל-האבנים-הצהובות של תולדות האמנות המקומית מנקודת מבט של תערוכות פורצות דרך.

רכישת ההרצאה תתבצע אונליין – קישור לצפייה בהרצאה ישלח עד 48 שעות לאחר התשלום. צפייה מהנה!

תקנון
לאחר הרכישה ישלח אליך קישור לצפייה און-ליין. הקישור הינו לשימושכם האישי בלבד ויהיו זמין במשך 3 שבועות. אין לעשות בו שימוש החורג מהגדרה זו כגון: העברת הקישורים לגורם אחר, צילום הסרטונים, שמירתם או הפצתם. ברכישה הנך מתחייב/ת בזאת למלא אחר הוראות התקנון. ידוע לך כי הפרה של אחד מהתנאים בתקנון זה עלולה לחשוף אותך לתביעות משפטיות בגין הפרת זכויות יוצרים.
דימוי: נחום טבת, מיצב, 1973-4. הוצג בתערוכה דלות החומר

הרשמו און-ליין

או

השאירו פרטים

    מרצים וסגל

    הילה כהן-שניידרמן

    הרשמו און-ליין

    או

    השאירו פרטים

      קורסים נוספים שיעניינו אותך