"בארץ להד"ם: סוריאליזם עכשווי" - התכנית המלאה
התערוכה נפתחה ביום חמישי 10.7.25 בשעה 19:00 בפורום גבעון ת"א-יפו. בהשתתפות: יקירה אמנט, דב אור נר, דיוי בראל, מרב קמל וחליל בלבין, שירה גלזרמן, אביב גרינברג, נורית דוד, דרורה דומיני, בן הגרי, איזבלה וולובניק, הינדה וייס, אריק ונונו, גיל יפמן, ארז ישראלי, קטיה ליפשין, הדר מיץ, מלאק מנסור, רונית פורת, מאיר פיצ'חדזה, שוש קורמוש, רותם רוזנבוים, ניל וקארין רומנו, גלעד רטמן.
"'בארץ להד"ם: סוריאליזם עכשווי' היא תערוכה נהדרת"
ביקורת אמנות בעיתון "הארץ" >> התערוכה "בארץ להד"ם: סוריאליזם עכשווי" איננה תערוכה קבוצתית רגילה, וזאת משום שיש לה יותר אוצרות ואוצרים מאמניות ואמנים – 25 מהראשונים, 23 מהאחרונים. למרות ריבוי המעורבים, התוצר הסופי מצליח בדרך נס של ממש להיראות קוהרנטי וליצור נרטיב מרתק ומהנה".
נדיב, מחייה ועושה קסמים
אירוע מיוחד במסגרת התערוכה "בארץ להד"ם: סוריאליזם עכשווי": מחווה לאמנים דב אור נר, מאיר פיצ'חדזה ושוש קורמוש. בהשתתפות: ד"ר טלי תמיר, ד"ר חנה פרוינד-שרתוק וגיל יפמן. מנחה: עידית עמיחי. בנוכחות פרופ' גליה צבר, נשיאת המכללה האקדמית ת"א-יפו.

תפריט נגישות