ביקורת אמנות בעיתון "הארץ" >> התערוכה "בארץ להד"ם: סוריאליזם עכשווי" איננה תערוכה קבוצתית רגילה, וזאת משום שיש לה יותר אוצרות ואוצרים מאמניות ואמנים – 25 מהראשונים, 23 מהאחרונים. למרות ריבוי המעורבים, התוצר הסופי מצליח בדרך נס של ממש להיראות קוהרנטי וליצור נרטיב מרתק ומהנה".
אירוע מיוחד במסגרת התערוכה "בארץ להד"ם: סוריאליזם עכשווי": מחווה לאמנים דב אור נר, מאיר פיצ'חדזה ושוש קורמוש.
בהשתתפות: ד"ר טלי תמיר, ד"ר חנה פרוינד-שרתוק וגיל יפמן. מנחה: עידית עמיחי. בנוכחות פרופ' גליה צבר, נשיאת המכללה האקדמית ת"א-יפו.