סיור מיוחד בסדנאות האמנים: שני ביקורי סטודיו ופרפורמנס

 

סיור, מיצג וביקור סטודיו

18.08.2020
20:30-18:00

רכישה

פרטי אירוע

סיור מיוחד בסדנאות האמנים בתל אביב הכולל:

ביקור סטודיו אצל האמנית אורן בן מורה: "הציור שלי עוסק בסביבות ביתיות מעשה ידי אדם שבהן טקסים יומיומיים ופרטיים עשויים להתרחש. המוטיבים המרכזיים בציורים שלי הם דמויות, חפצים, צמחים ומוטיבים ארכיטקטוניים. דרך היחסים ביניהם והרושם שהם מעוררים, אני יוצרת מיזנסצנות. על מנת ליצור אווירה של מסתורין וקסם, אני מציגה נקודות מבט מרובות בציור, כמו שותלת רמזים בזירת פשע."בסטודיו נראה את מלאכת הציור מקרוב בטכניקות של שמן על בד, צבעי פנדה על נייר, גירי שמן ופסטל רך וקולאז'ים".

ביקור סטודיו אצל האמנית אניסה אשקר: “אני לא מציגה עבודה אם אין בה את הקול שלי. היצירה ואני – אחת, היצירה מדברת ערבית". אניסה אשקר היא אמנית מיצג, מיצב, צילום וציור. זוכת פרס האמן הצעיר, משרד המדע התרבות והספורט לשנת 2007, זוכת פרס רוזנבלט לאמנות חזותית 2020.

מיצג "יותר – מי – די" של האמנית עדינה בר-און: "קופסת עץ שחורה מלבנית בגודל 190x62x48 ס"מ ניצבת באופן אלכסוני על רצפת הגלריה. היא נִצבת כאילו הושמה שם באופן זמני בלבד. אדים עולים מארבע פינותיה, וגולשים על צִדיה בזמן כניסת הקהל לגלריה. האדים זורמים ונִגרים מתוכה גם אחרי שהקהל עוזב. ב-'יותר-מי-די' כל אדם חולק את שדה הראיה הפרטי עם שדה הראיה של שכניו, והשִיתוף הזה אינו נראה כחריגה תמוהה, אלא נעשה כדבר-מה נתון וברור מאליו". עלות 150 ₪ בהרשמה מראש. מוגבל ל-20 איש בלבד!

דימוי: אניסה אשקר, צילום מסך מתוך וידאו