סיור אמנות: "ספרו לי עוד – מהלכים באיור עכשווי", מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית

סיור אמנות

כרטיס
01.08.2023
10:30 - 12:30
150 ש"ח
כולל כניסה למוזיאון והדרכה

רכישה

בהדרכת רעות ברנע ומפגש עם האמנים בתיה קולטון, רוני פחימה וניב תשבי.

סיור במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, בתערוכה "ספרו לי עוד – מהלכים באיור עכשווי" הכולל 8 תערוכות שיוצאות מהקו אל החלל ומאתגרות את תפיסת האיור המסורתית. במהלך ייחודי, מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית מקדיש את כל שטחו לעולם האיור הישראלי, שנע בין עיצוב לאמנות. מערך התערוכות "ספרו לי עוד" מציג את הפנים השונות והמפתיעות של האיור הפורץ מהדף ומקבל ביטוי חומרי מגוון בפיסול, בטקסטיל, בצילום, באנימציה ועוד.

מקבץ התערוכות מבקש לשקף את המנעד הרחב שבו פועלים עולם האיור והמאיירים בין התפקיד המסורתי של האיור, כפרשנות לטקסט, ובין איורים שזכות קיומם טמונה בכוונה האמנותית של יוצריהם. העבודות מדגישות את ה"סיפור" (מי מספר, מי מבקש שיספרו לו, ואיזה תפקיד ממלא האיור בסיפור); אבל לא פחות חשוב, גם את ה"עוד" (למה ומתי אנחנו לא מסתפקים בקיים, ודורשים עוד ועוד ועוד).

בהשתתפות: סרגיי איסקוב, זאב אנגלמאיר, אראלה, גל בולקא, נינו בניאשוילי, אלון ברייאר, שירה גלעדי, ענבל גרי, אורי גרינברג, רן דסקל, שני יסמין, מעיין כהן, נועה כהנא, אביב כץ, נעה כ"ץ, קרן כץ, שמואל כץ, שלי לבבי, בן מולינה, מרב סלומון, גלעד סליקטר, גאי ספרן לולאי, עפרה עמית, עדן פוקסיניאנו, רוני פחימה, רות צרפתי, בתיה קולטון, מירי קונצמן, מישל קישקה, יעל רוזן קרן, לילך רז, ניב תשבי.
אוצר: יובל סער
אוצרות שותפות: שוע בן ארי וענבל ראובן
אוצרת ראשית: ד"ר איה לוריא

דימוי: עפרה עמית, פרט מתוך איפה ויקטור, אקריליק ועפרון על עץ, 2023. מתוך התערוכה