סיור אמנות בנווה צדק: פורום גבעון לאמנות וגלריה ברוורמן

סיור אמנות

כרטיס
24.01.2024
10:30 - 12:30
120 ש"ח

רכישה

פרטי אירוע

לרגל פתיחת הקורס "מחיר האמנות"!
סיור אמנות בנווה צדק: פורום גבעון לאמנות וגלריה ברוורמן

בהובלת רעות ברנע. משך הסיור כשעתיים, והוא כולל הליכה של כחמש דקות מנקודה אחת לשנייה.

10:30 פורום גבעון לאמנות (רח' אלרואי 3 נווה צדק)
מפגש עם הגלריסטית נעמי גבעון שתספר על יחסי כוחות עדכניים בשוק האמנות והשפעת המלחמה על הסצנה, וביקור בתערוכה הקבוצתית שמוצגת במקום Backtrack Mode, שבה משתתפים.ות בין השאר מאיה אטון, משה גרשוני, גבריאל קלזמר, דרורה דומיני, לאה ניקל ועוד.

11:30 גלריה ברוורמן (רח' אילת 33)
מפגש עם עדי גורה, שותפה ואוצרת גלריה ברוורמן, שתספר על פעילות הגלריה בעולם האמנות המקומי ועל ההכנות לביאנלה בוונציה שבה מייצגת את ישראל אמנית הגלריה רות פתיר; ועם האמנית טגיסט רון יוסף שמציגה בגלריה בימים אלה את תערוכת היחיד "מעבר לסדר", שבה היא חוקרת נושאים של קשר וקהילה במקביל לאירועים המתרחשים בארץ.

אודות הקורס.
הקורס "מחיר האמנות" יפתח בתאריך 28.1.24 בבית לאמנות ישראלית. בסדרה של 11 מפגשים וסיור בבית המכירות "תירוש", נערוך היכרות עם שוק האמנות המקומי והבינלאומי, בהנחיית בכירי ובכירות השוק. נתוודע לשחקנים והשחקניות המרכזיים המשפיעים והמשפיעות עליו: בתי המכירות, הגלריות, הירידים המקומיים והבינלאומיים, האספנים, הזייפנים ועוד. מרכזות הקורס: עידית עמיחי ודנה גילרמן. מרצים: רוני גילת בהרב, גלילה ברזילי הולנדר, יפעת גוריון, עירית זומר, אמיתי חזן-תירוש, ד"ר דורון לוריא, עדנה פסט, ד"ר מילי פרי, ד"ר הדס קידר, כרמלה רובין, צקי רוזנפלד, ד"ר גלעד רייך, שלומית שטיינברג.

דימוי בראש הדף: טגיסט רון יוסף, גלריה ברוורמן
נעמי גבעון, צילום: דורון גולן
עדי גורה, צילום: אסנת בן דב