כרטיס הפעילות המקוון של בית לאמנות ישראלית: הרצאות, מפגשי אמן ועוד

כרטיס הפעילות המקוון מקנה 8 הרצאות מקוונות, באורך 90 דקות כל אחת, שמועברות בשידור חי, מתוך מבחר שמתחדש כל הזמן. לאחר הרשמה קצרה למערכת תוכלו לרכוש את הכרטיס ולהצטרף בקליק לידידי בית לאמנות ישראלית
כרטיס הפעילות המקוון

בית לאמנות ישראלית מציע מבחר של הרצאות על אמנות ישראלית, שמועברות על ידי בכירי חוקרי האמנות והאמנים בישראל, וכן פעילויות מגוונות המתמקדות באמנות ישראלית. בתקופת ימי קורונה הכרטיס יכלול הרצאות מקוונות שתוכלו ליהנות מהן מבלי לצאת מהבית. כאשר נחזור לשגרה, כרטיס הפעילות המקוון יכלול גם הרצאות פרונטליות, ביקורי סטודיו, סיורי אמנות בהנחיית אוצרים, ימי עיון, מפגשי אמן, הקרנת סרטי אמנות ועוד.

זאת בנוסף לתכניות לימודי תעודה וקורסים סמסטריאליים מלאים, המתקיימים באופן שוטף בבית לאמנות ישראלית, במכללה האקדמית תל אביב-יפו ובמוזיאון ארץ-ישראל. מחזיקי הכרטיס, ידידי בית לאמנות ישראלית, יזכו גם להטבות משמעותיות במגוון מוסדות תרבות: האופרה הישראלית, תאטרון בית לסין, מרכז סוזן דלל, התזמורת הפילהרמונית, פסטיבל ישראל, פסטיבל דוק-אביב ועוד. את הכרטיס המקוון גם ניתן להעניק כשי לחברים שוחרי תרבות ואמנות.

איך זה עובד?

כרטיס פעילות מקוון מקנה לכם/ן 10 הרצאות מקוונות, באורך 90 דקות כל אחת, שמועברות בשידור חי, מתוך מבחר שמתחדש כל הזמן. לאחר הרשמה קצרה למערכת תוכלו לרכוש את הכרטיס ולהצטרף בקליק לידידי בית לאמנות ישראלית.

מחיר כרטיס הפעילות המקוון: 680 שקלים.

בכל סמסטר יתווספו לכרטיס הרצאות ופעילויות חדשות Iהכרטיס תקף לשנה אחת מיום רכישתו I ניתן להודיע עד 24 שעות מראש על ביטול פעילות מוזמנת I האירועים מתקיימים אונליין דרך תוכנת zoom

הקליקו להרצאות ולמפגשים המשתתפים בכרטיס הפעילות המקוון

Facebook